Pagina's

Kerstkaartenoogst

Ik hoop dat jullie allemaal gezellige Kerstdagen hebben gehad! Zo leuk om dit jaar van een aantal medebloggers een kerstkaart te ontvangen (en verzonden te hebben)! Lijkt je dit volgend jaar ook leuk? Geef even een seintje, dan kunnen we dat volgend jaar (of ook met je verjaardag als je dat leuk vindt) doen.

Dit is de kaartenoogst! Dank je wel Mama, Melanie, Femminde, Libby, Kaylin, Sara, Mirjam, Fiona, Heather, Donna, Karien en Jeanet!

Ik wens jullie een leuke jaarwisseling en natuurlijk een 2020 vol plezier, gezondheid en creativiteit! Dat we elkaar maar opnieuw mogen inspireren en uitdagen om lekker creatief bezig te zijn.

Groeten,
Marjolein

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten heb je gekregen Marjolein! Ik vind het ook erg leuk om kaarten te versturen en ontvangen van mede bloggers. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een gezond, goed en creatief 2020!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk om zo allemaal bij elkaar te zien!!
    Hele fijne jaarwisseling en tot 2020!! Dat je maar weer veel leuke dingen maken mag in het nieuwe jaar!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.