Pagina's

Vlinderpost

For English, please use the Translate-button! Thank you for your comments

Ook al is het herfst, een vlinder kan altijd. De sketch van Try Stampin' on Tuesday is weer een leuke. ditmaal kun je als extraatje de kleuren oranje, groen en paars gebruiken. Echte Halloweenkleuren, maar ook mooi zo in pastel. 

Gebruikte materialen
Stampin'up! - Botanical Butterfly 
Marianne Design Creatables - LR0115 Vlinder
Marianne Design - CS0996 Birthday Wishes

Doen jullie ook weer mee? Ik ben benieuwd naar wat jullie maken!


En... hoe leuk! Met mijn herfstbladeren-kaart sta ik bij zowel Knutsels en Kadootjes als Stempelgarten Challenges op nr 1 in de top 3! Superleuk!








Groetjes,
Marjolein

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! Dit is echt zo'n kaart die je altijd kunt versturen. Deze vlinder heb ik ook al heel lang en zo af en toe haal ik hem weer eens tevoorschijn. Hij blijft mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om dat papierblok zo te gebruiken (ik heb niets met halloween)
    En wat tof dat hert op die plank. Ik vind je een kunstenaar.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.