Pagina's

Instagram-kaart

Mijn lieve nichtje Elise is onlangs 15 geworden. Zondag viert ze haar verjaardag. Ze zit sinds enige tijd om Instagram en terwijl ik mijn hoofd aan het breken was op wat voor soort kaartje leuk voor haar is, moest ik daar aan denken. In combinatie met de Challenge van Dutch Card Lovers (snij tekst uit het plaatje en leg de letters terug) was de kaart na veel meten, door de cuttlebug halen en plakken gemaakt!

Gebruikte materialen
Stampin'up! - Picture Perfect Party
Diamond Press - DP1190 - Fashion Dies Block Numbers
Diamond Press - DP1249 - Fashion Dies Block Alpha Capital
Marianne Design Collectables - COL1389 Pocket Cards & Marks


9 opmerkingen:

  1. Echt gaaf deze kaart!! Tof die cirkels en hashtags! Fijn dat je meedoet met Dutch Card Lovers, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je voor je nichtje gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat gaaf gedaan!
    Super!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat tof gedaan Marjolein!!
    En zulke mooie kleurtjes.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf gedaan! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuk! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.