Pagina's

Weer eens kleuren

Het is alweer een tijd geleden dat ik heb afdrukjes heb ingekleurd. De afgelopen maanden was ik iets meer op de stans-toer. Maar deze prachtige stempel van Penny Black kijkt mij zo nu en dan vragend aan wanneer ze (zo'n mooie bloem moet wel vrouwelijk zijn) weer op een kaart mag.

Daarom ben ik van het weekend maar gaan kleuren met mijn distress-intkjes.

Ik vind de Penny Black kaarten van Peet Roeven altijd heel erg mooi. Dus ik heb me laten inspireren door haar stijl (alleen de kenmerkende stiksteekjes heb ik niet gemaakt). 

Gebruikte materialen
Penny Black - 40-507 Awaken
Marianne Design - CS0987 Felicitaties
Maja Design - Fika
Spellbinders Nestabilities - Classic Scalloped Rectangles Large

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenges:
Penny Black and More - Make it feminine
Penny Black Saturday Challenge - Anything goes

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a pretty card in the soft lilacs and the PB flower looks lovely cut out and fixed over the frame. Many thanks for joining in with our 'Make it Feminine' theme at Penny Black and More challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje in deze zachte tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So very pretty and elegant in such lovely soft colours.
    Thanks for sharing at PB & More challenge.
    Lynn x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.