Pagina's

Eendje voor je verjaardag

Deze week was ik bij de knutselketen met de P en viel daar met mijn neus in de boter. Veel producten in de aanbieding en ook nog eens een 2 + 1 gratis actie! Ik heb nog niet alle Marianne Design diertjes en dit was een mooie aanleiding om de collectie wat verder aan te vullen. Ik vind ze zo leuk!

Toen ik vrijdag bij mijn moeder was, zijn we direct met de eendenfamilie aan de slag gegaan. Met behulp van een sketch zijn deze verjaardagskaart gekomen. En wat een mazzel: deze eendentekstjes zaten ook nog in de opruimingsbak!


Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1428 Eline's Eendenfamilie 
Marianne Design - CS0985 Eendje voor jou 
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7054 Crafty Patterns
Enamel Dots - Marianne Design

Helaas was ik te laat voor de challenge met de sketch, maar aan de Kinderkaart-challenge van het Marianne Design Challenge Blog wil ik nog wel graag meedoen!

Fijne zondag verder!

Marjolein

6 opmerkingen:

  1. Goed geslaagd en een super leuke kaart ermee gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Ik scoorde zo ook nog wat tofs bij P!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje is dit....heel lief!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Marjolein! Succes met de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart Marjolein. Die eendjes met bijpassende tekst blijven zo leuk.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.