Pagina's

Cactus

Hoi Linda! Leuk dat je me bent gaan volgen!

Het is weer eens tijd voor een kaart met een cactus. De inspiratie voor deze kaart komt van Match the Sketch. Soms heb je van die avonden dat de inspiratie ver te zoeken is, maar soms kan je aan een stuk door werken! Vanavond had ik zo'n avond. Heerlijk aan de slag met mijn nieuwe spulletjes, waar ik in de volgende blogpost wat meer over zal vertellen. De materialen voor deze kaart had ik al even in huis.



Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables - CR1413 Cactus
Marianne Design - CS0987 Felicitaties
Marianne Design - Pretty Papers Block PK9148 Boho Summer
Hartjes - Action



Fijne zondag!!


1 opmerking:

  1. Ein ganz tolles Werk, super gemacht, danke fürs Mitmachen bei unserer Challenge von MATCH-THE-SKETCH und viel Glück, liebe Grüße, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.