Pagina's

Allemaal streepjes

Opvallend genoeg zijn er momenteel 3 Challenges aan de gang waarbij je gebruik moet maken van stroken/streepjes. Perfecte kaarten om restjes mee op te maken! Hebben jullie ook een bak restanten cardstock? Altijd handig voor labeltjes, bloemetjes enz. Ik bewaar niet de allerkleinste frutsels, maar wel stroken en wat grotere vlakken


 

De eerste kaart die ik gemaakt heb, is gebaseerd op de LiftChallenge #119.  Hierbij is het de bedoeling een vlak van stroken te maken en daar een tekst in te leggen. Dat wil zeggen dat je de tekst dus stanst uit (in mijn geval) wit papier en stanst uit je strokenstukje. Daar haal je hem uit en de witte tekst leg je er weer in. 

Gebruikte materialen
Avery Elle: Simply Said "Hello" - tekststans
Hero Arts - CL1231 - Happy Hello (tekst)
Restanten Cardstock
Houten vlinder - Action

Verder kijkend op in mijn leeslijst, kwam ik Match the Sketch tegen. Dit blog heb ik onlangs ontdekt. De sketch van challenge 184 sprak mij erg aan en ik ben aan de slag gegaan met Design-papier restanten. Onderstaande kaart is het resultaat.

Gebruikte materialen
Designpapier: Stampin' up (ik weet de naam van de papierlijn niet meer)
Spellbinders - Classic Scalloped Circle
Marianne Design Craftables - CR1358 Flower Sweet
Marianne Design Stempelset: CS0987 Felicitaties
Houten vlinder - Action

Terwijl ik met bovenstaande kaart bezig was, bedacht ik me dat ik niet wist welke challenge er nu op het Marianne Design Challenge Blog loopt. Het bleek ook een Sketch te zijn. Dus toen heb ik mijn restjes Marianne Design papier er bij gepakt en deze jongenskaart gemaakt.

Gebruikte materialen
Marianne Design Stempelset - CS0987 Felicitaties
Marianne Design Craftables CR1360 - Basic Circles
Marianne Design Pretty Papers Bloc - PB7051 - Eline's Sweet Stars
Marianne Design Pretty Papers Block - PK9134 - Driftwood
Houten embellishments - Action

Graag hoor ik wat jullie van de kaarten vinden! Goed weekend (en misschien al wel: fijne vakantie!)

10 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal toppie uit Marjolein!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie zonnige lift, dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie jongenskaart heb je met de sketch gemaakt! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, hier ook een bak met restjes. Gebruik dit best wel vaak eigenlijk!
    Prima om idd deze lift te maken. Erg leuk geworden, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig Marjolein om restjes papier op je kaarten te verwerken. Mooie jongenskaart heb je met restjes MD papier gemaakt.
    Leuk dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele handige sketch voor restjes.
    Leuk dat je mee doet met onze sketch.
    Groetjes van Judith
    Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuke kaart heb je gemaakt met de sketch Marjolein. Super ook dat je hem met allemaal kleine restjes hebt gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super schöne Karte ist das geworden, die Farbwahl ist ja so genau meins ;-) vielen Dank für deinen Beitrag bei Match-the-Sketch und viel Glück bei der Verlosung! Viele Grüße von Fanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart is het! En ook goed voor je restjes papier!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat maak je prachtige kaarten Marjolein. Ik ben gelijk maar volgster geworden, kan ik niets meer missen.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.