Pagina's

Altenew Daisy

Ook ik ben overstag gegaan voor Altenew! Wat een mooie stempels hebben ze! Helaas zitten ze in het wat duurdere segment, waardoor ik beperkt ben in wat ik kan aanschaffen. Maar om te starten heb ik Altenew Daisy gekocht. Met deze stempel heb ik een blauwe en roze kaart gemaakt. Het lijken wel verschillende stempels zo in een andere kleur! Deze stempel is wel te doen zonder Misti, maar het is wel goed opletten.




Gebruikte materialen:
Altenew - Daisy
ColorBox - Olive, Citrine, Moss Green
ColorBox - Orchid, Razzberry, Ruby
ColorBox - Smoke Blue, Cerulean, Midnight
Marianne Design - Clear stamp gefeliciteerd CS0960
Plakparels onbekend merk
Kraft fotohoekjes - eerdere aankoop Hema
ColorCore - Rose Embroidery

Hoe maken jullie je keuzes om wat duurdere materialen wel of niet aan te schaffen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.