Pagina's

Hokeh Bokeh

Op Pinterest kwam ik deze mooie uitdagende techniek tegen, waar ik nog niet bekend mee was. Het gaat om Bokeh. Bokeh is een term die uit de fotografie komt en duidt op onscherpte in foto's. In sommige gevallen geeft dat een bolletjes-effect. Hier staat uitgelegd hoe je dit kunt bereiken. 


Flower and Buds:

Ik vond het een uitdaging om met mijn distress-inkjes en Colorbox Frost White ook een kaart met deze techniek te maken. Nou ja, meteen maar twee dan.

 

Gebruikte materialen:
Distress Inkt - Milled Lavender, Faded Jeans, Chipped Sapphire en op de rechter kaart Worn Lipstick, Fired Brick, Mustard Seed en een drupje Barn Door 
CraftEmotions clearstamps A6 -tekst NL gefeliciteerd artikelnummer130501/1150
Marianne Design - Craftables 1249 (bloem)
Marianne Design - Gems JU0953
ColorBox - Frost White
Plakpareltjes onbekend merk en Vellum
Wink of Stella Glitter Brush (in de witte kleine cirkeltjes op de linkerkaart)


Gebruiken jullie deze techniek wel eens? En wat vinden jullie van deze uitwerkingen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.