Pagina's

Hot Cacao Cups

Hoi Epie! Leuk dat je me bent gaan volgen

Eind vorig jaar heb ik mijzelf de set Hot Cacao Cups cadeau gedaan. Vorig jaar heb ik er nog niet veel mee gemaakt, maar onlangs ben ik met ze aan de slag gegaan. Ik moest weer aan ze denken toen ik de challenge van Match The Sketch #203 zag. De kopjes chocolademelk zijn erg geschikt voor deze layout. Geïnspireerd door de sketch, heb ik er meteen maar drie gemaakt. Helaas is het weer nogal druilerig de afgelopen dagen, dus de juiste kleur papier krijg ik niet echt te pakken. Het blijft een beetje bewolkt op mijn kaarten.

Gebruikte materialen
Dovecraft - Back to Basics Christmas, Traditional
My Favorite Things - Hot Cocao Cups (MFT-803)
Marianne Design - CS0991 Fijne Kerstdagen

Mijn andere creaties is in blauw, die zal ik binnenkort nog eens laten zien. Eerst maar een kopje chocolademelk drinken nu...



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke serie kerstkaarten heb je zo gemaakt, marjolein. Ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze superleuk deze kerstkaarten Marjolein...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn super leuk en ideaal op deze druilerige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful Christmas set, my dear! 💕🍃🌸🍃

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.