Pagina's

Teckel in de herfst

Nadat ik vorig jaar al heb zitten twijfelen, sloeg de twijfel onlangs weer toe toen ik weer een schattige kaart met teckel voorbij zag komen. Nadat ik wat spullen via Marktplaats had verkocht, mocht ik van mezelf deze schattige teckel kopen. Ik heb daarbij gelijk het mooie herfstpapier van Marianne Design gekocht (o ja en ook de craftables met de pompoenen etc. Verslavend hoor, knutselspullen!). Mijn eerste creatie met dit schatje is onderstaande verjaardagskaart geworden. Voor een echte dierenvriend :) En: wat een leuk mutsje en sjaal zit er bij de teckel-stans! Die past ook op mijn andere diertjes, superhandig.


Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables - CR1420 Autumn
Marianne Design Craftables - CR1355 Gras
Marianne Design Collectables - COL1411 Eline's Teckel
Marianne Design - Pretty Papers Block PK9138 Canadian Fall

Deze kaart wil ik mee laten doen met de Challenge van Dutch Card Lovers: een verjaardagskaart met een dier in de hoofdrol.


5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met dit teckeltje. Inderdaad een super stansje om te hebben.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje vind hem eveneens leuk dat teckeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echte herfstkaart voor een teckelvriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat leuk die tekkel. Ik ben gek op honden en vindt je kaartje dan ook super. ;) Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke verjaardagskaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.