Pagina's

Volkswagenbusje

For English, please use the translate-button

Deze dinsdag een mannenkaart, met behulp van de nieuwe sketch van Try Stampin' On Tuesday en het optionele thema "mannelijk". Ik heb dit voorbeeldkaartje direct gecombineerd met de challenge van Hobbywinkel De Egel, waar het thema "iets met wielen" is! Ik heb de sketch een kwartslag gedraaid en mijn leuke set mannenpapier erbij gepakt. Het werd wel weer eens tijd voor een echte mannenkaart.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1315 Tab met tekst Engels
Marianne Design Creatables - LR0359 Volkswagen bus
Stampin'up! - Classic Garage
CraftEmotions 130501/1707 Tekst Diversen

Ik denk dat het wel weer een heel toegankelijke sketch is, dus ik ben benieuwd wiens creaties ik in de komende twee weken voorbij zie komen!




7 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart heb je met de sketch gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a great guy card, Marjolein! Love the VW van!! Great inspiration card for this week's TSOT challenge! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een heel mooie en bruikbare sketch en je kaart is superleuk. Ik houd van die oude Volkswagenbusjes! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk volkswagenkaartje!!
    Fijne dag en lekker genieten van de zon!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs leuke mannenkaart met dat Volkswagenbusje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee om onze uitdaging voor de sketch te gebruiken. Het is ook een mooie kaart geworden. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie mannenkaart.
    Leuk ideetje bij, want ik vind het altijd moeilijk om een mannenkaart te maken.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.