Pagina's

Kerstkaart week 21

Deze week kostte het me wat hoofdbrekens om tot deze kaart te komen. Ik had het knipvel Winter Wool Blue nog onaangeroerd liggen en wilde hier nu een kaart mee maken. Maar... het blauw in de afbeelding (en het roze dat in de andere plaatjes aanwezig is) is best een lastige kleur. Ik had daar niet echt designpapier bij dat goed past. Dus toen ben ik even gaan googelen naar voorbeelden. Ik stuitte op deze kaart van Nicolette. Haar kaart heeft me op gang geholpen. Niet heel origineel dus, maar ik ben wel blij met deze kaart die ik van Nicolette heb gelift en deze week heb gemaakt voor 52 Weeks to Christmas.

Gebruikte materialen
Marianne Design - VK9548 Winter Wool Blue
Marianne Design - Design Folder DF3439 Celestial Stars
Marianne Design Creatables - LR0440 Knitten Hat and Mittens
Marianne Design Creatables - LR0487 Lots of stars
Marianne Design - CS1009 Happy Holidays

Leuk dat jullie een berichtje achterlaten! Ik kijk er altijd naar uit om 's avonds op mijn gemakje te bekijken en als het lukt ook direct bij jullie een kijkje te nemen.

28 opmerkingen:

  1. Soms kun je wel wat inspiratie gebruiken en dan is het fijn als we dat bij elkaar op kunnen doen.
    Erg leuke kaart geworden, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze kerstkaart Marjolein. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje en een leuke embossing folder Marjolein is toch fijn als we elkaar op weg kunnen helpen.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje blijf deze paatjes zo leuk vinden
    fijn als je een idee op kan doen bij iemand anders
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaart en altijd handig als je een voorbeeldje kunt vinden!
    Die sterretjes bovenaan zijn erg leuk!
    Groetjes en een fijne dag, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey Marjolein,

    het is een heel lief kerstkaartje geworden. Leuk dat uiltje.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige kaart geworden Marjolein, en er is niets mis mee om je kaart te liften, daarvoor zijn er de blogs. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtige kaart geworden, en toch leuk, als we bij elkaar inspiratie kunnen opdoen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Marjolein....en soms is het inderdaad handig om via een voorbeeldje op gang te komen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is het handige van internet toch? Leuk om inspiratie op te doen als je even "vastloopt ".
    Het is een mooie kerstkaart geworden Marjolein en die plaatjes blijf ik leuk vinden.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je gemaakt met het leuke plaatje!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Soms heb je plaatjes of papiertjes waar je eigenlijk niets mee kunt! Maar als je dan even gaat "spieken" bij anderen komt er altijd wel wat uit! Mijn ervaring met deze plaatjes is ook zo! Heb er ook maar ondanks de kleuren toch ook al diverse gemaakt! Je kaartje is leuk hoor! Ik vind de sterren erachter ook leuk gedaan! Een topkaartje hoor! Bedankt voor je deelname aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart geworden Marjolein. Leuk dat je je op weg hebt laten helpen toen het je niet meteen lukte met de afbeeldingen. Doe ik ook. inspiratie genoeg op internet gelukkig!
    Leuk dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Handig dat je in tijden van weinig inspiratie even kunt spieken bij andere bloggers. je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt. Jouw blauwe kleur past goed bij het plaatje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt.
    Ik heb dit plaatje ook nog liggen.
    Super mooi gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi dit kerstkaartje Marjolein...heel leuk plaatje en die wantjes passen daar perfect bi j en ook ik ga wel eens op pinterest op zoek naar ideetjes
    niks mis mee toch?...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart Marjolein, het plaatje is schattig. Het bedeltjes is ook erg leuk erbij. Niets mis met inspiratie bij anderen opdoen hoor, volgens mij doen we dat allemaal vaak genoeg, ik wel tenminste ;-). Je geeft er toch je eigen draai aan nietwaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Soms kun je echt heel lang zoeken naar bijpassend papier, ik heb dat ook wel bij oudere plaatjes, maar.. je hebt er echt een mooie kaart van gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtig kaartje met een heel lief plaatje maakte je Marjolein.
    Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje.
    Lieve groetjes, Wilma Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Da's het mooie van bloggen en internet Marjolein.

    Ideeën op doen, eigen draai er aangeven en soms liften.
    Ik vind het een super gaaf kaartje.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marjolein,
    wat leuk, je reactie op mijn blog! Ik ben maar eens even bij jou komen kijken! EN je kaartje is heel mooi. Maar ik lees het al, jij bent net zo'n pietlut als ik. Steeds op zoek naar de juiste kleuren bij een platje. Mag bijna niet afwijken...hihihi...we kunnen het ons soms best moeilijk maken, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is toch ook de bedoeling van het bloggen dat we inspiratie opdoen bij elkaar, dus geen schande om even te spieken.
    Heel mooi resultaat.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Inspiratie opdoen bij anderen is fijn, als je even niet weet hoe met bepaalde spullen. Mooie lift en prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zie het altijd als een compliment hoor als een ander door mijn kaart inspiratie opdoet!
    Het is een hele mooie kaart geworden, prachtig met die paar blauwe toevoegingen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Helemaal geslaagd winterkaartje, mooi
    grtjs, Martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi geworden!
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart is het geworden, snap dat je de kleurtjes op elkaar wilt afstemmen.
    Leuk dat je meedoet met onze wekelijkse challenge bij 52 Weeks to Christmas.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.