Pagina's

Vlinders in regenboogkleuren

For English (or another language) please use the translate-button!

Sinds enige tijd volg ik het blog van Laura Bassen. Zij maakt geregeld kaarten met daarin een regenboogkleureneffect. Ik word altijd erg vrolijk van haar kaarten, dus ik bedacht me dat ik zelf ook eens een kaart zou kunnen maken geïnspireerd door haar ideeën. Ik heb daarom mijn inktjes van Altenew erbij gepakt, evenals stempels van dit merk. Alleen de vlinders vond ik toch iets te saai/wit, dus heb ik de stempeltjes er achter gestempeld. Voor een eerste regenboog-projectje vind ik het erg leuk geworden. Ik hoop dat jullie ook vrolijk worden van deze kaart. Het weer van vandaag helpt mij daar in ieder geval ook bij.


Gebruikte materialen
Altenew - Dream Big (stamp + die)
Altenew - Freeform Greenery
Altenew - Fancy Greetings 

Ik doe graag mee met de volgende challenges:


6 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan met die regenboog vlinders.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan en die stempeltjes op de achtergrond maken het helemaal af.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...wat een pracht van een kaart is het geworden, Marjolein. Erg mooi in die regenboogkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card. Love the rainbow colours and fabulous design. Thanks for joining us at Sweet Stampin. Pat K xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful concept and card! I love your rainbow of butterflies!!! Thanks for joining TGIF Challenges this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.