Pagina's

Uitprobeersel

Struinend op Pinterest en YouTube, kwam ik op het blog van Jaycee Gaspar terecht. Hij heeft met de Camellia Japonica-stempel van Altenew een kaart gemaakt in een soort Crystalkleuren. Ik vond dit zo'n bijzondere techniek, dat ik deze ook uit wilde proberen. Daarom heb ik mijn stempels en inkt erbij gepakt en aan de hand van de video gestempeld.

Gebruikte materialen
Altenew - Antique Rose 
Altenew - Floral Shadow 
Altenew - Sentiment Strips 
Altenew - Rose Petal Mini Ink Cube Set
Altenew - Enchanted Garden
Altenew - Glacier Caves Mini Ink Cube Set
Altenew - Limestone Ink Cube
Onbekend merk - Sequins

Ik weet niet helemaal wat ik er van vind. De kleurencombinatie doet ook denken (zoals in de video ook te zien is) aan een hortensia. Lijkt me perfect voor zo'n stempel. Leuk om eens op deze manier met mijn laagjesstempels om te gaan!

Fijne zondag,
Marjolein

Challenge:
Simon Says Wednesday Challenge - Anything Goes

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.