Pagina's

Condoleance

Helaas had ik deze week weer een condoleancekaart nodig. Ik had gelukkig al gauw een paar ideeën. Met deze kaart ben ik als eerst begonnen. In stemmig grijs, heb ik de achtergrond eerst bewerkt met een stencil. Terwijl het stencil nog op de kaart lag, heb ik met Versamark de bladeren gestempeld. Vervolgens heb ik het stencil er af gehaald en clear-embossingpoeder gestrooid en verhit. Op de foto is het niet heel goed te zien, maar in het echt geeft het net een klein kleurverschil.
Vervolgens heb ik de rozen en de bladeren gestempeld met als basislaag dezelfde kleur grijs als die ik voor de achtergrond heb gebruikt. Deze afdrukjes heb ik uitgeknipt en (de bloemen verhoogd) op de kaart geplakt. De tekst maakt de kaart af.

Gebruikte materialen
Altenew - Antique Rose Stamp set
Altenew - Wishing You Stamp set
Altenew - Floral Shadow Stamp set
Altenew - Rock Collection Ink Cube Set
Altenew - Beach Towel Stripes Stencil


Met deze kaart wil ik op de valreep nog meedoen met de lift challenge. Daar is de opdracht een kaart te maken met een achtergrond met strepen (niet van washitape of strookjes papier), met een afbeelding daarop in dezelfde kleurstelling.

Goed weekend allemaal

3 opmerkingen:

  1. Erg mooie en stijlvolle condoleancekaart, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan zo. Dank je wel voor het meedoen Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en chic en zeker ook mooi in monochrome tinten. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.