Pagina's

Kabouters op je kerstkaart

De afgelopen week heb ik een aantal kerstkaarten gemaakt, die ik in de komende weken zal laten zien. Voor onderstaande kaart heb ik de geinige gnomes gebruikt. Ik twijfelde een tijd om ze te kopen, maar ik vind ze supergeinig, dus ze sprongen in het winkelwagentje.


Gebruikte materialen
Marianne Design Creatables - LR0554 Tomte Gnome
Marianne Design Creatables - LR0556 Forest Trees
Marianne Design Craftables - CR1359 Basis Passe-Partout /Squares
Onbekend merk - Fishtail snijmal
Marianne Design - KJ1719 Christmas Song
Dovecraft - Back to Basics Christmas, Traditional

Met dezelfde layout en papier, heb ik meteen nog een kaart gemaakt, maar dan met een mooie bloem erop met gouden details. Hier heb ik een achtergrond met een embossingfolder gemaakt.


Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1393 Eline's Poinsettia
Marianne Design Craftables - CR1359 Basis Passe-Partout /Squares
Onbekend merk - Fishtail Snijmal
Marianne Design - KJ1719 Christmas Song
Marianne Design - Design Folder DF3439 Celestial Stars
Dovecraft - Back to Basics Christmas, Traditional

Ik wil met deze kaart graag meedoen met:
- ABC Christmas Challenge - S & T are for Sparkle  & Texture
- Knutsels & Kadootjes - Stiksteekjes (kader en fishtails)
- En ik stuur hem in voor 52 Weeks to Christmas!

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en mooie kerstkaartjes heb je gemaakt, geweldig dat die leuke gnomes in je winkelmandje zijn gesprongen, ze zijn zo leuk!! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die gnoms ook altijd erg leuk! Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt! En de kaart met de bloem is ook een mooie. Je bent goed bezig geweest hoor! Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje leuk met de zelfde mallen en toch zo verschillend
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kerstkaarten.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee heel mooie kaarten, en toch zo verschillend ondanks hetzelfde papier! De layout is ook erg leuk.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten, Marjolein. Dat die gnomes zomaar in je winkelmandje sprongen, dat is toch ook wat.
    Mooie kleuren papier heb je gebruikt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik snap het dat die gnomes in je winkelwagen sprongen, die vragen om er mee aan de slag te gaan, dus hup, lekker veel kaartjes mee maken. Ze zijn zo gaaf... Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee super leuke kaarten !
    Prachtige bloem op de tweede kaart.
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk dat de gnomes de sprong naar je winkelwagentje gemaakt hebben, kunnen wij in de toekomst van nog meer leuke kaartjes genieten!
    de kaart met de poinsettia is ook heel mooi geworden!
    Fijne zondag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastisch mooie kaartjes!
    Stikleuk dat je deelneemt aan onze uitdaging bij Knutsels en Kadootjes.
    En natuurlijk tof dat je meedoet bij 52 Weeks to Christmas.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Both cards are awesome! Thanks for playing along with us at ABC Christmas Challenge. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous cards!
    Thanks so much for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.