Pagina's

Floating Frame - Herfstbladeren

For German, of another language, please use the translate-button!

Bij Jennifer McGuire had ik zo'n leuke techniek gezien, dat die me direct inspireerde voor deze herfstbladeren. Dus ik ben begonnen met distressinkt om herfstkleuren te creëren. Nadat ik deze had gemaakt en heb gedroogd, heb ik mijn nieuwe Tiny's Leaves gepakt en voorzichtig de snijkant van de mal met VersaMark beïnkt. Deze heb ik vervolgens in het papier geëmbost. Daarna heb ik een gedeelte met goud- en een gedeelte met koperkleurig embossingpoeder bestrooid en verhit. Evenals de jij-stans. De bladeren heb ik rondom uitgeknipt. Met de floating frametechniek heb ik ze tot een tweetal kaarten gemaakt, waarvan ik er vandaag één wil laten zien. Zelf ben ik enorm verrast door het effect: ik vind het zeer geslaagd!


 En nog een fotootje waar de glinstering beter te zien is...
Gebruikte materialen
Marianne Design  Creatables - LR0621 Tiny's Leaves
Marianne Design Craftables - CR1360 Basic Passe-Partout / Circles
Marianne Design - KJ1726 Karin's Stans- en Stempelset JIJ
Distressinkt
WOW! Embossingpoeder - Pearlescent Copper Pearl
WOW! Embossingpoeder - Pearlescent Gold Pearl 

Deze kaart wil ik graag mee laten doen met:
- Dutch Card Lovers - Herfst
- Knutsels en Kadootjes - Stiksteekjes
- Kaarten Inspiratie Challenge-blog Dry en of Heat-embossing
- Stempelgarten Challenge - Herbstfarben

Bedankt voor jullie reacties. Ik lees ze met plezier!

13 opmerkingen:

  1. Wauw...wat een pracht van een herfstkaart is dit, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele toffe kaart Marjolein
    Fijne avond van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW deze is echt heel tof Marjolein!!
    Prachtige herfstkleuren!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi! Het woordje jij lijkt wel uit koperdraad gemaakt te zijn.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat mooi, en in prachtige kleuren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart!! Deze techniek zag ik ook bij Jennifer. Leuk inderdaad. Fijn dat je meedoet met DCL, Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een leuke techniet he ? Jij hebt een mooie creatie gemaakt met de herfstbladeren. Leuk ook, hoe je de stiksteekmal hebt verwerkt erop. Bedankt dat je mee doet bij Knutsels & Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zekere zeer geslaagd! Ik vind het met recht een topper!! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die techniek is zooo leuk om te doen! Mooi met herfstblaadjes en in de herfstkleuren. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk gedaan! Toevallig heb ik ook begin september deze techniek geprobeerd! Heel leuk vind ik. Dank je wel voor het meedoen aan onze stiksteekchallenge van Knutsels&Kadootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fantastisch mooi kaartje!
    Stikleuk dat je deelneemt aan onze uitdaging bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is zeker geslaagd, heel mooi!!

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.