Pagina's

Maandelijkse (ehum) mannenkaart #5

Mijn voornemen om iedere maand in ieder geval 1 mannenkaart te maken en op mijn blog te laten zien, is niet heel erg gelukt. Ik heb er wel wat gemaakt, maar hier niet echt gedeeld. De laatste was van april, zag ik. Hoog tijd om er weer een te tonen! Dit keer een snelle mannenkaart.

Voor deze kaart heb ik de sketch die voor het 4-seasons challenge blog de uitdaging is, een kwartslag gedraaid. En ik heb nog een ideetje voor dit modelletje, dus er gaat er vast nog een langs komen met deze sketch. 

Gebruikte materialen
Hero Arts - Past Times
Stampin'up! - Tranquil Textures
Marianne Design Craftables - CR1416 Brush Alfabet 




3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Marjolein.
    En die stempel vind ik zó gaaf! Mijn vaders grote hobby was zijn modelspoorbaan en zo'n kaart spreekt mij dus meteen aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart, leuk dat je de sketch een kwartslag gedraaid hebt.
    Bedankt voor je deelname aan onze sketch-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je met de sketch gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 4 - Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.