Pagina's

Kaart met verborgen boodschap

Bedankt voor het meedenken over mijn Embossingfolder!

Op de Facebookgroep van Doe@Ding, staat uitleg over hoe je een kaart met een verborgen boodschap kunt maken. Oorspronkelijk met een stans van StudioLight, maar die heb ik niet. Ik heb daarom met mijn MFT Cute Cloud Outline stansjes hetzelfde effect proberen te verkrijgen. En dat is volgens mij wel gelukt!

Met het herfstachtige weer dat in aankomst is, alvast een kaart in herfststemming.


Gebruikte materialen
My Favorite Things - Happy Hedgehogs
My Mind's Eye - All spice
Avery Elle - Die Simply Said Hello
My Favorite Things - MFT-1541 Cute Cloud Outlines Die-namics
Marianne Design Collectables - COL1410 Eline's Eekhoorn (de eikeltjes)
Marianne Design Creatables - LR0430 Leaf Doily (de bladeren)
Action - Stencil

Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenge van Crafty Animals: Anything goes.
Bedankt voor jullie reacties! Ik zou het ook leuk vinden als jullie me gaan volgen.

Groetjes Marjolein

4 opmerkingen:

  1. Ziet er super leuk uit, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie vrolijke kaart! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zo'n kaart met verborgen boodschap, jouw uitwerking is heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very cute. Thanks for playing along with us at Crafty Animals. Lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.