Pagina's

Cheers! - Maandelijkse mannenkaart #6

For English (or another language), please use the translate-button on the right. When you like my cards, please feel free to follow!

Mijn tweede DT-bijdrage aan het Try Stampin' on Tuesday blog is deze mannenkaart. Zoals ik vorige week al schreef, is mijn voornemen om iedere maand een mannenkaart te posten mislukt. Ik heb er wel wat gemaakt, dus ik zal ze de komende tijd nog even delen.


Voor vandaag dus deze kaart. De opdracht is de sketch te volgen en optioneel kun je nog een Schotse ruit (plaid/checks) aan toevoegen. Dat heb ik gedaan door nog een stuk wit cardstock te bestempelen met mijn Buffalo Check-stempel. En daar dan nog met mijn zilveren Sharpie een streep door te trekken om het nog een gezelligere ruit te maken.


Gebruikte materialen
Marianne Design Creatables - LR0481 Wine Bottle & Glass
My Favorite Things - Die-namics Cheers
Stampin'up! - Buffalo Check
Stampin'up! - Tranquil Textures designpapier

Ik ben benieuwd naar de inzendingen deze keer!





2 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart leuk dat geruite papier past er goed bij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend toffe kaart Marjolein!
    Erg leuk gedaan!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.