Pagina's

Floating Frametechniek

Op YouTube heb ik onlangs een filmpje gezien met een voor mij onbekende techniek: floating frame. Ik vond hem zo leuk, dat ik dit ook wilde uitproberen.
Eerst lekker stempelen en uitstansen, dan een compositie maken en gewoon gaan doen!
Onderstaand het resultaat van het eerste probeersel; nog niet fantastisch, maar al wel erg leuk (al zeg ik het zelf). Met de uitsnede in het midden ga ik nog iets bedenken, dat komt nog wel.
Met dank aan mijn lieve vader, moeder en zusje, die de Press 'n Seal voor mij hebben gehaald tijdens hun dagje Amsterdam!

Gebruikte materialen
My Favorite Things - CS-229 Rustic Wildflowers
My Favorite Things - CS-234 More Rustic Wildflowers
Joy! Crafts 6410/0457 Teksten Gefeliciteerd
Spellbinders Nestabilities - Labels Four

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Is ook een mooie en fleurige kaart geworden, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk vrolijke kaart, heb nog nooit gehoord van deze techniek, maar ziet er wel heel tof uit!!!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.