Pagina's

Vlindergroet

Op deze inmiddels zonnige zondag, plaats ik onderstaande kaart. Ik heb mijn Vlinderdans-set er weer bijgepakt, evenals de bijpassende vellen designpapier en ben aan de slag gegaan aan de hand van de sketch van De Egel. Naast de sketch moeten er ergens op de kaart een schulprand te zien zijn; die heb ik rond de cirkels geplaatst. Zometeen ga ik lekker naar buiten: kijken of er in het Deelerwoud ook wat vlinders of ander natuurschoon te zien valt. Fijne zondag!

Gebruikte materialen
Stampin'up! - Vlinderdans
Marianne Design Collectables - COL1387 Eline's Baby (tekststempel)
Action - Snijmallen cirkels met schulprand
Stampin'up! - Gingham Gala
Stampin'up! - Botanical Butterfly 

Update: ik word er net op gewezen dat het een rechte schulprand had moeten zijn. Jammer dat ik niet wat beter heb gelezen. Nou ja, hij is in ieder geval leuk voor de voorraad!  


3 opmerkingen:

  1. Hele mooie fleurige kaart Marjolein!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjolijn,
    Vind je vlinderkaart prachtig maar de challenge bij de Egel vraagt om een rechte schulprand, dus denk dat ze jouw kaart niet goedkeuren hiervoor!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart....'
    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.