Pagina's

Pannenlap

Naast het maken van kaarten is haken een van mijn favoriete bezigheden. Dit omdat je heerlijk gedachteloos herhalende bewegingen maakt; ik kom er van tot rust. En hoe leuk is het om iets te maken dat je gebruikt! Het kiezen van de kleuren is altijd een werkje. Ditmaal heb ik me laten inspirerend door mijn zusjes servies, van Bunzlau Castle. Erg mooi al die blauwtinten. Het patroon van de pannenlap komt van de Delft deken van Janie Crow. Zij maakt altijd zulke mooie dingen!


Bij "As You Like It Challenges" vragen ze om je favoriete niet-kaartenmaak projectje te laten zien: graag wil ik mijn pannenlappen hier aan mee laten doen!

2 opmerkingen:

  1. A lovely design and colours. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry for the late comment, these are beautiful, I would love to crochet such things
    Thanks for joining in with the AYLI challenge

    Anne x
    https://learningtojive.blogspot.com/
    http://asyoulikeitchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.