Pagina's

Allemaal katten - Dutch Card Lovers #311

Bij Dutch Card Lovers is vandaag een nieuwe challenge van start gegaan: een kattenkaart! Omdat ik onlangs heb gewonnen, mocht ik een voorbeeld maken. Supergaaf om te doen.
In de afgelopen weken heb ik diverse W-fold kaarten langs zien komen en ik vond ze superleuk. Ik had al gauw bedacht dat ik dat ook eens wilde proberen. Vervolgens zag ik stempels langskomen met polaroids en zo kom je van inspiratie tot een kaart. 


Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1454 Eline's Kitten
Onbekend merk - alfabet
Marianne Design - CS0987 Felicitaties
Marianne Design - AK0072 Eline's Cat-Dog Backgrounds
Action - Designpapier

Veel succes iedereen met deze challenge! Ik ben benieuwd wat iedereen er mee gaat maken.

Groeten Marjolein

9 opmerkingen:

  1. super leuk gedaan al die katjes op de "foto"...
    liefs en een fijne zondag Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk gedaan!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, wat een leukerd ! heel erg tof kaartje met verrassende binnenkant
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige bijdrage voor ons DCLblog, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw...wat een super gave kattenkaart, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooie en leuke kattenkaart! Echt geweldig! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergave kaart voor onze laatste challenge van Margot!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Marjolein, wat heb je dit supergaaf gedaan!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.