Pagina's

Maandelijkse Mannenkaart #4

Ook in april komt er weer een mannenkaart voorbij! Dit keer een met gereedschap. Voor een klusser aan een auto, of gewoon een man.

Gebruikte materialen
Crealies CLTS01 - Gefeliciteerd
My Favorite Things - Tool Charms Die-namics
Merkloos - Snijmal radartjes
Stampin'up! - Classic Garage

Ik had vanochtend direct inspiratie toen ik de Sketch van the Paper Players zag. Dus ik kon direct aan de slag. Eens kijken wat ik vandaag nog meer ga maken... Fijne zondag! En vergeet niet te reageren op mijn candy/traktatie als je mee wilt doen!


7 opmerkingen:

  1. Marjolein, this is such a fabulous masculine card! The DSP is perfect and all of those tools would make any handyman smile! So happy you joined my sketch challenge at The Paper Players this week! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke mannenkaart, Marjolein.
    Ik heb die papiertjes ook nog liggen. Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, vrolijke mannenkaart. Het gereedschap is bij mij al heel lang niet meer gebruikt. Misschien moet ik er ook maar eens zo'n mooie kaart mee maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super deze vrolijke en stoere mannenkaart! TOP!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is echt wel heel tof geworden!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vrolijk gekleurde mannenkaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fun and colourful masculine card Marjolein - love your mini tools! Thanks for sharing with us over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.