Pagina's

Een traktatie!

Al weer 150 berichten heb ik geplaatst sinds 10 maart 2016, toen ik begon met dit blog.
Als ik zo terugkijk, dan zie ik wel een verschil met hoe ik toen en nu kaarten maakte. Ik heb wat favoriete merken ontdekt en heb geëxperimenteerd met verschillende technieken. Ik ben op zoek om een eigen stijl te vinden en denk dat ik inmiddels dicht bij dit punt ben, alhoewel ik het ook leuk vind om hier eens van af te wijken om wat nieuws te leren. Ik heb het geluk gehad om een aantal keer een prijsje te mogen winnen en ben ook over mijn andere hobby's gaan bloggen. Maar vooral ben ben ik ook heel erg geïnspireerd geraakt door mijn mede-bloggers.

Om 150 blogberichten te vieren, om jullie te bedanken voor alle inspiratie die ik via jullie heb gekregen, maar ook omdat ik het zo leuk vind dat velen van jullie de moeite nemen zo nu en dan eens een berichtje bij mij achter te laten, heb ik een kleine traktatie van hobbymaterialen samengesteld. Ik heb twee setjes samengesteld. Als je een kans wilt maken om deze traktatie te winnen, kun je een bericht bij mij achterlaten onderaan dit bericht. Ik zou het erg leuk vinden als je me dan ook direct gaat volgen (als je dat nog niet hebt gedaan). Je kunt reageren t/m 30 april. Op 1 mei verloot ik de setjes.



Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groeten,
Marjolein



4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met deze mijlpaal van 150 berichten, Marjolein. En wat een lief gebaar om daar 2 setjes voor te verloten. Ik doe dan ook graag mee. Vind allebei de setjes wel erg leuk, maar kies voor setje 1.
    Jij ook fijne paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, 150 berichten al weer! Gefeliciteerd en wat leuk dat je dit met ons deelt. Volgen doe ik je al en ga graag voor pakketje 2. Leuk is het hè, om je oudere blogs terug te zien en ook de verandering van stijl in je kaartjes en de voorkeur voor bepaalde materialen. Dat we elkaar nog maar een hele tijd mogen inspireren! Groetjes en fijn Paasweekend. Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoewel ik niet vaak reageer uit tijdgebrek volg ik je wel en geniet van alle leuke dingen die je maakt.
    Wat leuk dat je setjes gaat verloten, mijn voorkeur zou het eerste setje zijn.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marjolijn,
    Via, via kwam ik op je blog terecht en heb mij aangemeld om je te volgen.
    Heb een snelle ronde gemaakt langs je kaarten en ze zijn heel leuk en de deken die je gehaakt hebt, supermooi en prachtig van kleur, echt genieten hoor.
    Zag ook dat je vrijwilligster bent geweest in de dierentuin, heel bijzonder lijkt mij dat.
    Je wil een presentje weggeven en daar zeg ik geen nee tegen, mijn voorkeur gaat uit naar het eerste setje maar de tweede is ook leuk hoor.
    Overdag kom ik terug om meerdere creaties van jou te bekijken.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.