Pagina's

Maandelijkse Mannenkaart #3

Dit keer een stoer cupcakeje (dat klinkt toch niet bij elkaar passend...), maar ik wilde mezelf eens uitdagen om met deze stempelset een echte mannen/jongenskaart te maken. Eerst de achtergrond gestempeld en daarna heb ik in dezelfde kleuren de cupcake gestempeld. Als kers op de cupcake vond ik ook nog 3 knoopjes, precies in dezelfde kleur! En toch ook stoer met de sterretjes er op. Niks meer aan doen!

Gebruikte materialen
Stampin' up - Buffalo Check
Stampin'up! - Hello Cupcake

De Sketch is van TGIF-Challenges; daar wil ik hem graag mee laten doen.

2 opmerkingen:

  1. Heey Marjolein,

    mannenkaarten maken blijf ik echt lastig vinden. Nou ik vind het toch een stoere kaart dus zo zie je maar stoer en cupcake past best bij elkaar. Ik zeg missie geslaagd.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart. Mooi van kleur en stijl.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.