Pagina's

Valentijn

Vandaag op Valentijnsdag laat ik het kaartje zien dat ik gemaakt heb voor mijn man. Een beetje stoer een beetje zoet: maar vooral met veel liefde.


Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables - CR1351 Heart Basic Shape
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9149  Do what you love
Marianne Design - Design Folder DF3438 Trendy Hearts
Joy! Crafts - Lin & Lene 1201/0006 (leuk! gewonnen bij het 4-season challenge blog)
Stampin'up - Vlinderdans

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van het 4-Season Challenge Blog, Sunday Stamps (de Sketch) en bij Crazy 4 Challenges

11 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super !
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met de hartjes. Superleuk gemaskt Marjolein. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtuge kaart geworden Majolein! Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is wel een pracht van een kaart geworden met al die hartjes en het kleurgebruik maakt het niet zoetsappig. Helemaal prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie lieve Valentijnskaart.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een stoere Valentijnskaart geworden. Mooi met al die hartjes.
    Je kunt hem ook nog mee laten doen bij het challengeblog van Marianne Design. Daar willen we deze keer graag een kaart met veel hartjes zien.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely hearts - that embossing is super sweet, too! I love more "country" looking hearts like these! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart, erg mooi!
    Bedankt voor het meedoen aan onze 'Alles is liefde' challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. very cute the big heart and love the added of the red and black heart beside the big one
    you have sweet embossing Folder too
    wonderfully made
    many thanks for joining with us at Sunday Stamps this time
    join again this week Maybe?
    hugs
    Monika (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.