Pagina's

Kleurenwiel

Bij Knutsels en Kadootjes is het de bedoeling om gebruik te maken van een van de twee kleurenwielen en daarnaast alleen wit of zwart te gebruiken. Nou, daar moest ik dus even goed bij nadenken bij het maken van de kaart. Ik heb alleen maar papier en wat Nuvodrops gebruikt in de vereiste kleuren. Dit is het resultaat geworden.

Gebruikte materialen
Bloemenachtergrond - Action
Avery Elle - Die Simply Said Hello
Label - onbekend

Een echte uitdaging! Heel leuk. Ben benieuwd naar wat de anderen allemaal hebben gemaakt, dus daar hop ik van het weekend maar eens langs. Fijn weekend!

Marjolein

5 opmerkingen:

  1. Prachtig Marjolein, soms heb je niet veel nodig voor een mooie kaart! Ik moest ook even heel goed nadenken over deze challenge maar dat is ook gelukt, nu nog posten. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Die stans is heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan!!Wel een uitdaging dat kleurenwiel.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi geworden, Marjolein, leuk die tekst in drie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.