Pagina's

Complications deel 3 & 4

Door alle kaarten van de afgelopen tijd, ben ik helemaal vergeten om het verloop van mijn haakproject te laten zien. Om nu te voorkomen dat ik a.s. vrijdag (wanneer deel 5 uitkomt) nog niet heb laten zien hoe mijn deken vordert, vandaag maar even de twee delen van afgelopen weken op het blog.

In deel 3 was het een beste uitdaging om eerst een drietal hele lange draden op te zetten en daar goed te tellen om tot 456 lossen te komen en daar bochten in te haken. Na die bochten haken, was het vlechten! Soms een gevecht met de vlecht, maar wel erg leuk om te doen. Nog een paar toeren er omheen en ik was weer klaar voor deel 4.


En deel 4 was helemaal verrassend en ook weer nieuw voor mij: mozaïekhaken. Dat had ik ook nog nooit gedaan. Maar leuk dat het is! Ik kreeg direct allerlei ideeën. Maar helaas heb ik veel meer ideeën dan de tijd om alles uit te voeren. Maar wie weet als er eens iets leuks voorbij komt...

En nu weer afwachten wat vrijdag brengt! Dan staat deel 5 weer online.

4 opmerkingen:

  1. Jeetje...wat knap, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjolein
    Wat leuk dat je naar de link voor kanjerpost vraagt. Heb het inmiddels bij m'n blogpost vermeld. Misschien worden meer mensen enthousiast ;o)
    www.postvoorkanjers.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.