Pagina's

Botanical Butterfly

Ik ben nog wel even zoet met alle leuke vlindertjes van Stampin'up! Want naast de Vlinderdans-set, heb ik ook het Botanical Butterfly designpapier (hartelijk dank Berdien!). Afgelopen week ben ik hier mee aan de slag gegaan en heb me laten inspireren door een mooi voorbeeld via pinterest.  Het designpapier, dat eigenlijk zwart-wit is, heb ik ingekleurd met twee kleuren Derwent Coloursoft. Erg leuk! Ik heb nog een paarse variant in de maak en nog talloze andere ideetjes.
Dit is de kaart geworden!


Gebruikte materialen
Stampin'up! - Botanical Butterfly 
Stampin'up! - Enamel dot
Marianne Design - CS0987 Felicitaties
Ingekleurd met Derwent Coloursoft
Onbekend - Label

Met deze kaart wil ik meedoen met zowel het TGIF Challenge (gebruik een product uit de Sale-a-bration) en het Animal Friends Challenge Blog (vlinders). 

En morgen gezellig naar de Knotsgekke Kaartendagen met mijn moeder en Mirjam! Ben benieuwd of ik nog andere bloggende creatievelingen tegen ga komen!

5 opmerkingen:

  1. heel mooie kaart, tof met die mooi ingekleurde vlinders.
    Veel plezier in Den Bosch!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sehr schön gemacht.
    Danke für die Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...vind je kaart super mooi geworden, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deine Karte ist einfach zauberhaft. Vielen Dank für die Teilnahme bei der Animal Friends Challenge. LG Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eine wunderschöne Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends.

    Liebe Grüße
    Heike

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.