Pagina's

Kussenhoes haken

Ik heb de haak-smaak te pakken! Voor mijn zusje heb ik dit kussen gehaakt. Het kussen is geïnspireerd op twee voorbeelden: ik heb voor het "net-patroon" gebruik gemaakt van het patroon van de Rico Aran-tas van Wolplein en het idee van de meerdere kleuren is van Handwerkjuffie, die kussen Olle heeft ontworpen. Dat patroon lijkt ook wel iets op die van de tas, maar is volgens mij toch anders.

De kleuren heb ik afgestemd op het interieur van mijn zusje, zodat deze mooi past bij haar huis.

Ik ben benieuwd of de kussen bij haar in de smaak valt!


Gebruikte materialen
Stylecraft life DK 2300 White
Stylecraft life DK 2342 Mint
Stylecraft life DK 2416 Teal




4 opmerkingen:

  1. Prachtig! Daar zal je zus vast blij mee zijn, helemaal omdat de kleuren zo mooi in haar interieur passen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kussen, Marjolein.
    Zeker weten dat je zus daar blij mee is. En zo niet.....in ons interieur zou dit ook prima passen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi gedaan!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nice article great post comment information thanks for sharing.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.