Pagina's

Opa 90

Afgelopen woensdag is mijn opa 90 jaar geworden. Wat een leeftijd! Te bedenken welke gebeurtenissen en veranderingen hij allemaal in zijn leven heeft meegemaakt...

Om zijn verjaardag te vieren gaan we morgen met hem uit eten, maar woensdag ben ik ook al even langs geweest en heb hem o.a. deze kaart gegeven.

Gebruikte materialen
Studio Light - Embossing Die Cut Stencil - Essentials nr.99
Crealies CLDR27 - Decorette no. 27 allemaal cirkels 
Marianne Design Creatables - LR0481 Wine Bottle & Glass
Cijfers - AliExpress
Maja Design - Life in the Country
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9157 Soft Pastels
Marianne Design - CS0987 Felicitaties

Mijn opa houdt vooral van cognac (dus dat heeft hij ook cadeau gekregen), maar ook van een lekkere rode wijn bij het eten. Traditioneel bakte hij altijd mokkataart, maar dat lukt gezien zijn leeftijd niet meer. Het recept is gelukkig in de familie gebleven, dus die kan ik nu nog eens maken. Zo toch een persoonlijke kaart gemaakt.

Een hele fijne zaterdagavond en zondag gewenst!


Groeten Marjolein

3 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je opa, Marjolein. En wat een mooie kaart heb je voor hem gemaakt.
    Fijne dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart heb je voor je opa gemaakt als nog gefeliciteerd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe kaart voor je opa!! Zo mooi geworden. Nog van harte met zijn verjaardag.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.