Pagina's

Restanten 4: mooi groen is niet lelijk

Van Stampin'up! had ik nog wat designpapier liggen dat net genoeg was voor twee kaartjes. Omdat ik alweer wat nieuw papier heb gekocht, moest ik dit papier maar eens opmaken. Het zijn dus twee monochrome kaartjes geworden. 

De eerste heb ik gemaakt naar aanleiding van het 4 season challengeblog waar de opdracht is om een Sketch na te maken. Het is een (voor mijn doen) erg strakke kaart geworden, die denk ik ook zeer geschikt is voor een man. Dat blijf ik toch lastig vinden!



De tweede kaart is het resultaat van overgebleven stukjes. Al met al toch een leuk ontwerp, al zeg ik het zelf. Dit keer dan wel weer een echte dameskaart met deze leuke dame er op.




Gebruikte materialen
Designpapier beide kaarten: Stampin'up! (ik weet de papierlijn niet meer)
Tekststans - Markplaatsaankoop
Stempels: Stampin'up - Beautiful You

Groeten,
Marjolein

4 opmerkingen:

  1. Dat was weer leuk het knutselen gisteren. Mooie kaarten geworden. Mijne heb ik ook geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk geworden, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten. Prachtig papier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten in mooie tinten, erg mooi!
    Bedankt voor het meedoen aan onze sketch-uitdaging op het 4 Season challenge blog.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.