Pagina's

Cardbox #1 - Zomer!

Na al die diertjes dinsdagen heb ik zoveel leuke cardboxen voorbij zien komen, dat ik gezwicht ben. Gelukkig had ik nog wat vakantiegeld bewaard voor de hobby, want het was een dure hobbymaand, met ook de nieuwe juli-diertjes. Ik ben nu al blij met de nieuwe aanwinsten, ook de cardbox ga ik zeker vaak gebruiken!

Ik heb er al twee gemaakt, waarvan ik de onderstaande wil laten zien. Een lekker zomers tafereeltje!

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectable - COL1433 Eline's Zeemeeuwen & Friends
Marianne Design Collectable - COL1432 Eline's Zeehond
Marianne Design Creatable - LR0365 IJshoorn met bolletjes
Marianne Design Craftables - CR1433 Cardbox
Penny Black - 80-016 Summertime (designpapier)
Marianne Design Craftable - CR1397 Tuingrond
Marianne Design - EC0096 Eline's Vintage Teksten

Superleuk om te doen. Ik moet nu nodig op zoek naar grote enveloppen, want ze kunnen heel handig plat gevouwen worden, zodat ze daar in passen. Alleen die van mij zijn of te klein of veeeeel te groot.


Met deze cardbox wil ik graag meedoen met de kaarteninspiratie challenge met foto, van Scrapplezier.

Groeten,
Marjolein

3 opmerkingen:

  1. Ziet er super leuk uit, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, super leuk, die box wil ik ook een keer bij je maken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige uitwerking van de challenge, prachtige box. Bedankt voor het meespelen namens het team van Scrapplezier.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.