Pagina's

Repeat Stamping

Vandaag is de nieuwe LiftChallenge van start gegaan. Omdat ik onlangs had gewonnen, mocht ik voor deze Challenge ook een voorbeeldkaart maken. Wat een leuke techniek! En mijn My Favorite Things-stempels lenen zich er goed voor. Ik heb de stempels ingekleurd met Distress Inkt. 

Eerst ben ik van start gegaan met een kerstkaart, maar daar vind ik de stempels toch wat te ver uit elkaar staan.
Gebruikte materialen
My Favorite Things - Jingle all the way
My Favorite Things - Die-namics Tag Builder Blueprints 6


Daarna heb ik met de leuke olifantjes twee babykaarten gemaakt. 
Gebruikte materialen
My Favorite Things - Adorable Elephants
Stans kader - Ali Express
Stans afgeronde rechthoek - Ali Express
Marianne Design Craftables - CR1360 Basic Passe-Partout / Circles
Marianne Design - EC0165 - Hello baby!


Gebruikte materialen
My Favorite Things - Adorable Elephants
Stans afgeronde rechthoek - Ali Express
Marianne Design Creatables - LR0217 Tekst Baby
Marianne Design - EC0165 - Hello baby!

Ik vind ze superleuk! Al zeg ik het zelf. Met deze techniek ga ik vast vaker wat kaarten maken. Ik ben benieuwd hoe iedereen die meedoet aan de challenge met de opdracht omgaat. Ik ga het in de gaten houden! 

3 opmerkingen:

  1. Je kaartjes zijn echt super, heel gaaf! Leuk dat je onze GDT bent, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaarten heb je gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet niet hoe het kan maar ik mis steeds jouw blogberichtjes en dat is toch jammer want deze 3 kaarten zijn heel erg mooi! Ik zal je in de gaten houden ;-))
    https://craftlinerschallenge.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.