Pagina's

Kaarten Inspiratie Challenge

Na alle verplichte onderdelen van vandaag, een creatief moment gepakt.

De Kaarten Inspiratie Challenge #19 van Scrapplezier is om kleuren en een schets te gebruiken.
Het papier van Tilda Fruitgarden heb ik al jaren in bezit. Ik vind het prachtig papier, maar lastig om kaarten mee te maken. De kleurencombinatie past precies in de challenge, dus met dit papier moet het gebeuren! Het papier is iets blauwer in het echt dan op deze foto. Welke tip hebben jullie voor mij om de foto's kleurecht te krijgen? Het wil maar niet lukken... M'n kaart lijkt er direct een stuk lelijker door :(



Gebruikte materialen:
Penny Black - 3780H Cupful Of Love
Tilda Fruitgarden
Stampin' up! Thinlits - Circle Card (133480) - de kleine hartjes
Ingekleurd met Derwent ColorSoft

Voor alle andere deelnemers aan de Challenge: succes en ik ben benieuwd naar jullie resultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.