Pagina's

Creatief met Wietske

Gelukkig heb ik in mijn vrienden- en familiekring een aantal mede-kaartenmaaksters. Gisteren was ik bij Wietske. Naast dat ik haar nieuwe woning heb bewonderd (echt leuk!) zijn we gaan knutselen. Onderstaande kaarten zijn het resultaat. Beiden hebben een Pinterest-inspiratiebron.



Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables CR1355 - Grass
Marianne Design Craftables CR 1351 - Heart (Basic Shape)
Marianne Design Collectables COL1401 - Eline's Deer
Craft Emotions Clearstamps A6 - tekst NL Gefeliciteerd art.nr. 130501/1150
Designpapier: Action


Gebruikte materialen:
Tilda Fruitgarden 
Die Sissix
Overig: ?

Volgende week ga ik weer knutselen, met mijn nichtje die komt logeren en met mijn achternicht, naar wie ik toe ga! Ik heb een goede vakantie :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.