Pagina's

Bloggen maar! Een frisse start

Toch maar overstag gegaan om een blog te maken! Geïnspireerd door alle creaties op internet ben ik weer aan het hobbyen geslagen.

Het eerste projectje voor het blog is dit kaartje geworden.
Onlangs ben ik me flink te buiten gegaan bij Doe@Ding en heb daar onder anderen stansjes gekocht. Deze hebben bijgedragen aan de onderstaande kaart!



Marianne Design Craftables CR1355 - Grass
Marianne Design Collectables COL1401 - Eline's Deer
Marianne Design Creatables Special PP1401 - Balloon
Marianne Design Stampel CS0963 - Liedje Er is er een jarig

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van het Marianne Design Blog: Maak een kinderkaart!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.